niedziela, 22 stycznia 2012

Dziś byłaby rocznica moich 5 lat pracy w Mieście gdzie dzieci bawią się w miasto...jak sentymentalnie że jej nie doczekałm...zmiany są zawsze wyzwaniem dlatego...

Nie, nie żałuję że jestem Tu
Przeciwnie bardzo ci dziękuję, mój kraju że masz różne oblicza, i miasta różne i szanse większe
Za jakiś czwartek jakiś piątek jakiś wtorek który minął ale i jeszcze tych wtorków przede mną dużo
I za nadziei cały worek prawie tak wypchany jak ten mikołajowy

Nie, nie żałuję że poznałam dzięki tej zmianie siebie trochę lepiej
Przeciwnie bardzo ci dziękuję za wsparcie i za wiarę we mnie
za to, że jesteś moim krajem pieknym prostym schabowym
Że jesteś piekłem mym i rajem... niestety i na szczęście właśnie tak


22 to raczej radosny dzień mojego życia, w końcu zobaczyłam świat tego dnia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz